خرید صندل چینی ماساژور پا لا انگشتی
نوشته شده توسط : mohammad

صندل چینی ماساژور پا لا انگشتی


خرید صندل چینی ماساژور پا لا انگشتی


دسته لوازم زیردسته کیف و کفش

آیا می دانید راز پوشیدن صندل چوبی در سریالهای کره ای یا ژاپنی و چینی چیست؟ با خرید پستی اینترنتی صندل چینی ماساژور پا می توانید دردهایی مثل آرتروز گردن , گردن درد, درمان دیسک , درمان خستگی را برای خود میسر کنید



آیا می دانید راز پوشیدن صندل چوبی در سریالهای کره ای یا ژاپنی و چینی چیست؟

همه ما تابحال بارها و بارها در فیلم یا سریال ژاپنی و سریال چینی یا سریال کره ای دیده ایم که از صندلهای چوبی که اتفاقا از صنایع دستی کشور چین نیز محسوب می گردد استفاده می کنند.جالب اینجاست که پوشیدن این صندلهای چوبی همچنان بصورت گسترده در این کشورها وجود دارد.



اما آیا می دانید دلیل اصلی استفاده از این صندلهای چوبی چیست؟

صندلهای چوبی در واقع با توجه به تجربه چند هزار ساله طب سنتی یا گیاهان دارویی و خواص گیاهان دارویی یا داروهای گیاهی ساخته شده اند.

کمردرد جزو بیماریهایی است که از بدو پیدایش انسان تاکنون با وی همراه بوده و هست و طبیعتا کمر درد برای مداوا یا داروی کمر درد روشهای مختلفی وجود دارد اما از قدیم الایام در کشورهای خاور دور برای درمان کمر درد , ورزش کمر درد , رفع علت کمر درد و دلایل کمر درد از ماساژ درمانی استفاده می شده است. بدین صورت که افرادی پس از آموزش ماساژ به عنوان یک درمانگر کار خود را آغاز می نموده اند که در واقع بخشی از طب سنتی ایران یا طب سنتی اسلامی یا طب سنتی یا طب سوزنی در چین بوده و هست.

یکی از روشهای متداول ماساژ درمانی برای استفاده از ماساژور پا یا بهتر است بگوییم ماساژور کف پا و اعصاب کف پا برای برطرف کردن آرتروز گردن , گردن درد و درد کمر و درمان دیسک و درمان دیسک کمر یا رفع خستگی و درمان خستگی برای آرامش یا آرامش اعصاب می باشد.
در کف این صندلهای چوبی برجستگیهایی وجود دارد, افرادی که در طی هزاران سال طب سنتی و ماساژ درمانی پس از آموزش ماساژ برای درمان دردهای مثل آرتروز گردن , درمان دیسک , گردن درد از تحریک اعصاب کف پا از طریق طب سوزنی دریافته اند که با تحریک بخشهایی بسیار مشخص از اعصاب کف پا می توان به این بیماریها غلبه کرد.

در واقع با پوشیدن این صندلهای چوبی برجستگیهای موجود در صندل دقیقا نقاطی از اعصاب کف پا را از طریق ماساژ درمانی تحریک می کند و همانطور که گفته شد تحریک این اعصاب باعث رفع مشکلات جسمی و روحی میگردد.

در واقع این راز پوشیدن صندل چوبی در کشورهایی مثل چین , کره یا ژاپن بوده و هست.

اگر شما به فکر یک هدیه برای خرید هدیه , هدیه تولد , هدیه ولنتاین , هدیه روز زن , هدیه روز مادر , خدیه برای دوست هستید مطمئنا بهترین هدیه یا بهترین هدیه تولد یا هدیه ولن تاین برای عزیزانتان خرید صندل چینی ماساژور پا میباشد.

بسیار ارزان و شیک , فوق العاده کارآمد , 100% طبق طب سنتی بر مبنای اصول صنایع دستی چین

خرید پستی اینترنتی صندل ماساژور کف پا بسار راحت و ارزان می باشد . محصول را بخرید و پس از تحویل درب منزل مبلغ آنرا بپردازید.

تذکر: زیر صندل لایه ای لاستیکی تعبیه شده که از ایجاد صدای ناهنجار و یا سر خوردن روی سطوح صاف جلوگیری می کند (طبق عکس) . پس با خیال راحت می توانید این صندل را حتی زمانی که همه خوابند بپوشید.

فروشنده: نوبتی

قیمت: 9,000 تومان

درصد :15

خرید صندل چینی ماساژور پا لا انگشتی



خرید خرید اینترنتی مجموعه آموزشی صفحه آرایی
خرید آموزش نقاشی نمودن طرح اولیه مدل های سه بعدی قابل استفاده در پروژه های سه بعدی به کمک نرم افزار Photoshop
خرید جاذبه های گردشگری تبریز
خرید کیف مجلسی




:: برچسب‌ها: خرید , صندل , چینی , ماساژور , پا , لا , انگشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: